dinsdag 28 januari 2014

Snailmail....

Nu ik door de traveling envelop en de noteswap die ByKris organiseerde, helemaal enthousiast ben geworden over het maken en krijgen van snailmail, heb ik wat rond gezocht op het wereldwijde web en kwam ik op de site van
De meeste snailmailers weten wel wat dat betekent.....
een soort bemiddeling voor creatievelingen en het leek me leuk om deel te nemen.
Dus zo gezegd, zo gedaan en een adres volgde al snel, waar voor dank!

Mijn eerste snailmail ging naar Jamie.
Omdat het vaak om een eenmalige snailmail gaat, was ik blij verrast toen ik een mooie envelop ontving en zag dat deze van Jamie was. Ze had de moeite genomen om een brief terug te schrijven en een mooie snailmail erbij en hoe.... dat kun je zien!!


Een mooie snailmail die helemaal op elkaar was afgestemd, wauw!! 
In de envelopjes zat een leuke bloem, stickers en heeel leuk..... 
mooi papier van kaartje of kip, super bedankt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten