zaterdag 15 februari 2014

Letterboek van Anke

Omdat ik het ontzettend leuk vind om brieven te schrijven, kaarten en andere knutsels te maken en te voorzien van mooie teksten en letters, was ik helemaal in de wolken toen ik via de site van Anke een heus letterboek vond!

Anke van der Meer (aka ankepanke) is een Nederlandse illustrator, grafische en patroon ontwerpster en zij maakt ontzettend leuke, grappige en mooie dingen.


Wil je mooie letters tekenen en schrijven, maar nog geen voorbeelden of inspiratie dan is dit een ideaal boek.
Het boek is in schriftvorm gemaakt, dus ook heel handig om er dingen uit te kopiëren, om over te tekenen of uit te knippen.


Op iedere pagina staat 1 letter die op allerlei leuke, mooie en grappige manieren is getekend. Net van welke stijl je houd of voor welke gelegenheid je een letter wilt gebruiken. Daarbij zijn ook de cijfers en tekens geïllustreerd.


Een ontzettend leuk boek waar ik al blij van word door er naar te kijken en er in te bladeren. Ik ben al wat begonnen met wat letters na te tekenen, nu nog een geschikt moment afwachten om er echt mee aan de slag te gaan.
Nu staat hij op een mooi plekje in m'n kamer te pronken!


Bij een bestelling zitten ook nog eens ontzettend leuke freebies


Geen opmerkingen:

Een reactie posten