dinsdag 7 oktober 2014

Gewonnen!!

Via Instagram volg ik Lotte met haar webshop op Etsy.com, genaamd 'tothemoonandbackkids.
Ze verkoopt hier baby/dreumes kleding die ze zelf decoreert met de leukste prints en kleurtjes. 

Vorige week was er een winactie voor een zelf te kiezen kledingstuk met print.
Op het nippertje nog mee gedaan, ik mis op één of andere manier altijd heel vaak winacties :S
En wat denk je.... een paar uur later zag ik mijn naam verschijnen op Instagram, ik had gewonnen :)



Ontzettend leuk :) 
Dus voor de baby to be een leuk broekje met indianenprent uitgekozen en vandaag viel het pakketje op de mat.


Mooi verpakt in sterrenpapier


En daar is hij ;) lief met een persoonlijk kaartje


Tom past hem net niet meer... ;)



En zo is het broekje geworden, ik vind het ontzettend leuk geworden.
Lotte heel erg bedankt!!!

Ik zou zeker een kijkje in de webshop nemen voor nog meer leuks!! Of kijk op Instagram voor een nieuwe giveaway!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten