donderdag 3 april 2014

Met de hand...

Ik doe nog al eens een rondje internet struinen en laatst kwam ik via via een ontzettend leuke site tegen met de naam 'Met de Hand'
Zoals op de site vermeld staat, een online platform voor handcraft.
Een (Nederlandse) site waar creatievelingen ontzettend leuke zelf gemaakte spullen kunnen kopen, maar je kan er ook je eigen winkeltje openen.
Dit kan op professionele basis waar je een (klein)bedrag per jaar voor betaald, maar er is ook een gratis versie, waarbij je een (beperkt)aantal eigen gemaakte  producten kan laten zien en kan verkopen.
Hoe leuk is dat!!! 
Een site vol met ontzettend gave, mooie en leuke spullen die door alle verkopers met liefde zijn gemaakt!  

Zoals ik al eerder schreef, ben ik wat spulletjes aan het maken van dingen waar ik gewoon teveel van heb. Het lijkt me leuk om ze in real life aan te bieden op een gezellige markt, maar ik dacht laat ik ook gewoon mijn online kraampje openen, wie weet kan ik er nu alvast anderen mee blij maken. 

Kijk mee wat ik al op 'Met de Hand' heb geplaatst

www.metdehand.nl/winkel/jesuisjosy

 en dus nu ook hier....

Kaars in kop&schotel €2,-

Kaars voor buiten, in weckpot. €3,-

4 vrolijke enveloppen, met home made etiketstickers. Bij online bestelling, extra met 4 sluitstickers (Hema) €2,-

Schuifspeldjes met bloemetje, per twee €1,50

Schattige oorstekertjes met roosjes. Per paar €2,50

Voor meer info stuur even een mailtje naar janenjosy@gmail.com


2 opmerkingen:

  1. Leuke hè, dat metdehand.nl. Ik heb er ook een winkeltje :)
    Mooie dingen maak je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker leuk! Ik met nog aan het rond snuffelen. Ik ga je winkeltje bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen