donderdag 27 maart 2014

Allerlei leuks & giveaway!

Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het opruimen en ordenen van mijn knutselspul.
Man! Wat kan een mens in korte tijd veel verzamelen ;)
Voor Koningsdag hebben m'n moeder en ik een kraampje gehuurd, dit willen we vullen met boeken, zolderrommeltjes en oude familiestukken. Om het kraampje nog een beetje meer op te leuken, bedacht ik me dat ik met al die knutselspullen die ik teveel heb ook nog genoeg leuks kan maken voor de 'verkoop'. En daar ben ik nu iedere avond druk mee in de weer!







Van ontzettend leuk papier van de Hema heb ik enveloppen gemaakt en hier, samen met zelfgemaakte etiketten, pakketjes van gemaakt.
En... daar wil ik er één van weg geven......


4 vrolijke enveloppen, 4 etiket stickers en 4 sluitzegels (van de Hema)
voor al je vrolijke post!

Wil jij zo'n vrolijk pakketje winnen.... dan maak je hier heel gemakkelijk kans op door; 
mijn blog te volgen via email (onder aan de pagina) of bloglovin.
En hier onder een berichtje achter te laten. 

Maandagavond zal ik de winnaar bekend maken!!
Ik ben benieuwd!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten