zaterdag 22 maart 2014

Alain Gree vs Richard Scarry

Op haar blog deed Clarissa van 'doormijvoorjou' een oproep voor een snailmailuitdaging. In de maand Maart mag iedereen haar een snailmail toesturen met een bepaald thema, wat natuurlijk zo origineel mogelijk moet zijn. Clarissa stuurt een (eenmalige)snailmail terug en probeert zo dicht mogelijk bij je thema aan te sluiten. Voor jou een uitdaging om het haar zo moeilijk mogelijk te maken en voor Clarissa een uitdaging om jou een bijpassende snailmail terug te sturen. 

 Naast mijn vaste snailmail-maatjes, vind ik altijd leuk om extra uitdaging aan te gaan, dus ik besloot om mee te doen!



Ik maakte drie hangers met vlinders in verschillende kleuren, een boekenlegger en via de oude speelkamer kocht ik eens stickers van Alain Gree, die kwamen goed van pas!


Van twee leuke tekeningen op kaart formaat maakte ik een voorjaar en een winterkaart.
Ik heb de foto's van Clarissa's blog gebruikt, omdat ze mooier zijn dan de foto's van mij, die ik s'avond had gemaakt :(

Al de volgende dag lag er een vrolijke envelop op de mat, wat ontzettend snel!!
En hoe origineel... Clarissa had mijn thema niet letterlijk overgenomen, maar had haar favoriete illustrator als inspiratie voor haar snailmail. En dat is Richard Scarry en laat die nu op mijn 2e plek staan, dus vond het helemaal leuk!





Ik vond het leuk om aan deze uitdaging mee te doen, leuke post is altijd leuk om te versturen en om te krijgen!! Op haar blog http://doormijvoorjou.blogspot.nl kun je ook de andere inzendingen en snailmails terug bekijken. 
Je kunt nog de hele maand Maart mee doen, dus wie gaat de uitdaging met Clarissa aan??

2 opmerkingen:

  1. Hihi dat vlindertje heb ik weer ontvangen. Mijn thema naar haar was nl vlinders. Gr Janet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja... ik dacht al zoiets te zien inderdaad in haar blog. Grappig!! Veel plezier met het Vlindertje ;) Komt uit een heel leuk boek 'Tom in de natuur' van Alain Gree.

      Verwijderen