woensdag 12 maart 2014

Voorjaar in de Intratuin...

Een mooie vrije voorjaarsmiddag in maart en wat ga je dan doen... juist....nog meer voorjaar opsnuiven in..... de Intratuin !
M'n moeder was er al een hele tijd niet meer geweest en met potgrond als doel, gingen we lekker rond snuffelen. De Intratuin vind ik ideaal om ideetjes op te doen en daar heb ik (met m'n camera rond m'n nek, hihi) leuke kiekjes van gemaakt die ik met jullie wil delen!
Ter inspiratie.........



Toen we binnen kwamen stuitte we direct op de buitenposters op canvas. En hoe gaaf.. met super toffe foto's van koeien. En daar hebben we een zwak voor! M'n moeder ging naar huis met een grote canvas van twee koeien onder de bomen, heel leuk! 


Tom zag al deze beestjes wel zitten.... 


Genoeg zaden en inspiratie voor de (binnenkort echte) moestuin. En bloemen komen daar natuurlijk ook in! Lijkt me zo leuk om een mooi boeket uit eigen tuin te kunnen plukken. 


Meneertje had z'n plekje al snel gevonden in deze mooie schommelstoel.


Veel kussens in mijn favoriete kleuren, zelfs met post thema.


Wat ik niet wist is dat Intratuin ook woonaccessoires van Clayre&Eef verkoopt en dit vind ik zo'n ontzettend leuk merk!


Naast de romantische stijl met pasteltinten van Clayre&Eef, vind ik ook de accessoires in felle kleuren fantastisch. Vooral voor buiten vind ik heel leuk, de lampionnen maken een buitenfeestje of bbq helemaal af!



Zelfs aan de creabea's is gedacht, want ze verkopen zelfs de allerleukste stof-tape en lintjes in vrolijke printjes.


Uiteindelijk ging ik naar huis met een gevuld buikje van een heerlijk choco muffin, rode (brandweer) crocs voor Tom, kattenbrokjes en deze ontzettend leuke koekjespot en mooie (kunst)bloem. 
En de...euh...potgrond, die zijn we 'vergeten' ;)

Wat zijn jullie favoriete stijlen en woonwinkels?

2 opmerkingen:

  1. Hihi, leuk ik kom er ook graag.
    Mijn favo afdeling is de interieur afdeling en de food afdeling.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Intratuin is echt fijn! Allemaal van die vrolijke kleuren en geuren!

    BeantwoordenVerwijderen