zondag 16 maart 2014

Echt Hema!

Ik raak echt steeds meer fan van de Hema.
Waar ik vroeger als tiener alleen bij de Hema kwam voor make-up'jes en een Hema hotdog, en eens heel boos ben aangesproken door de winkelmanager omdat ik teveel make-up aan het testen was... oeps! Ontdek ik nu steeds meer ontzettend leuke andere artikelen.
Ik ben bijvoorbeeld gek op de baby en kinderkleding van de Hema.
Ontzettend leuke prints en gave kleuren voor een schappelijk prijsje.
Maar ook leuke woonaccessoires, waar op dit moment veel van in mijn favoriete kleur mintgroen te koop is.
De leukste en lekkerste taarten voor verjaardagen, Tom heeft echt al twee super leuke verjaardagstaarten gekregen.
En.... dan heb ik het nog niet over de stationary artikelen, de leukste tape in vrolijke prints, gave stickers en ontzettend creatieve inpakmaterialen.
De vele kaartjes die ik verstuur en niet zelf maak komen meestal van de Hema vandaan, vooral de kaarten met de oma's vind ik geweldig en brengt telkens wanneer ik er naar kijk een lach op m'n gezicht.


Ondanks dat we een Hema in de stad hebben, vind ik het ook lekker om gewoon vanuit huis rustig dingen online uit te zoeken, die dan heel gemakkelijk in de winkel op te halen zijn.
Nu met de 20% korting actie is het weer leuk shoppen....
Dit is de 'schade' van vanavond ;)

Washitape in stoere jongenskleuren, deze konden nog wel bij de verzameling, want ik heb al een leuk idee er mee voor Tom's verjaardag (je kan er maar op tijd bij zijn )



Leuke stickervellen, nu heb ik de serie compleet... ik voel weer een verslaving opkomen ;)


Deze stickers kende ik nog niet, leuk voor gezellige knutsels of als je iets lekkers cadeau geeft.



Mijn favoriete kleuren in huis zijn op dit moment wit, grijs en mintgroen/lichtblauw. Deze spulletjes voor in de keuken passen hier perfect bij!

En ook dit dekentje past mooi in het geheel. Heerlijk voor s'avonds op de bank!

Wat vinden jullie van de Hema en wat zijn jouw favoriete artikelen??

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes heb je geshopt! Zelfs op de dames afdeling zit soms hele leuke kleding bij..

    Ennuh een van mijn favo kleuren is ook mint groen ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die deken is geweldig! I houd zo van groen en simpel.
    Helaas heb ik al 10 fleece dekens volgens mij *oeps* dus deze komt sowieso niet door de 'heb-ik-dit-echt-nodig-screening'
    De stickers heb ik ook (als echte hema fan)
    Altijd iets leuks te vinden bij de Hema :)

    BeantwoordenVerwijderen